«ο σιωπών δοκεί συναινείν», qui tacet consentire videtur (όπoιoς σιωπά φαίνεται ότι συναινεί)

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Ιωάννης ΒΡΥΖΑΣ
δικηγόρος - Δρ Νομικής - ΔΜΣ Ποινικού Δικαίου
Βασ. Ηρακλείου 37-39
τηλ. 2310-238435 κιν. 6977-813733
Ε-mail : vryzas-1@otenet.gr
546 24 Θεσσαλονίκη

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ-ΜΑΜΟΥΘ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Διευρύνεται ο κύκλος των κατηγορουμένων για την υπόθεση του ελλείμματος - μαμούθ στα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης. Μετά το φερόμενο ως «πρωταγωνιστή» της υπόθεσης, Παναγιώτη Σαξώνη, ο οποίος ήδη έχει κριθεί προσωρινά κρατούμενος, ο γ' ειδικός ανακριτής Θεσσαλονίκης κάλεσε σε απολογία άλλον ένα διοικητικό υπάλληλο της Ταμειακής Υπηρεσίας. Σε βάρος του συγκεκριμένου υπαλλήλου έχει συνταχθεί κατηγορητήριο για απλή συνέργεια σε υπεξαίρεση και χτες εμφανίστηκε στο γραφείο του ανακριτή, από τον οποίο ζήτησε και πήρε προθεσμία ν' απολογηθεί την ερχόμενη Πέμπτη. Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά το γεγονός ότι ο υπάλληλος αντιμετωπίζει κακουργηματικές κατηγορίες, εξακολουθεί να υπηρετεί στην ίδια θέση!

Για το οικονομικό σκάνδαλο, ύψους 33.000.000 ευρώ, του δήμου Θεσσαλονίκης αναμένεται να συνταχθούν κατηγορητήρια για τουλάχιστον 15 άτομα, ακόμη και για αντιδημάρχους καθώς ήδη τέσσερις απ' αυτούς έχουν ήδη κληθεί να καταθέσουν ως ύποπτοι τέλεσης αξιόποινων πράξεων κατά τη διάρκεια της προκαταρκτικής εξέτασης. Ανωμοτί κατάθεση έχει δώσει και ο ίδιος ο δήμαρχος, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος. Μεταξύ άλλων, έχει ασκηθεί ποινική δίωξη και για παράβαση καθήκοντος με την οποία αποδίδεται πλημμελής έλεγχος, αλλά και παραλείψεις στον εποπτικό μηχανισμό του δήμου, που είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το έλλειμμα - μαμούθ στα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης.

«Χάος στα οικονομικά του δήμου»
Είναι χαρακτηριστικό ότι στην έκθεση προσωρινών διαπιστώσεων που έχει στα χέρια του ο ανακριτής που χειρίζεται τη δικογραφία περιγράφεται ως «χαοτική» η κατάσταση στις οικονομικές υπηρεσίες του δήμου, ενώ γίνεται λόγος για «τακτική της μη διαφάνειας που ακολουθούσε ο δήμος στις διαδικασίες κράτησης και απόδοσης των υπέρ τρίτων κρατήσεων και εργοδοτικών εισφορών», καθώς και για κακοδιαχείριση που επεκτείνεται σε βάθος χρόνου χωρίς περιορισμό! Οπως αναφέρεται, στο βιβλίο κρατήσεων των ασφαλιστικών ταμείων υπάρχουν αλλοιώσεις, σβησίματα και προσθήκες, ενώ, όταν υπάρχουν ανεπίσημες αθεώρητες καταστάσεις από ηλεκτρονικό υπολογιστή, δεν αναγράφεται το παραστατικό πληρωμής για τον κάθε δικαιούχο. Ακόμη επισημαίνεται ότι, όπως κατέθεσαν οι αρμόδιοι, «ο δήμος δεν τηρεί μητρώο προμηθευτών ούτε καρτέλα προμηθευτών». Μάλιστα, περιγράφεται και ο ρόλος του υπαλλήλου ο οποίος έχει παραδεχτεί ότι πλαστογραφούσε παραστατικά πληρωμής. «Φαίνεται ότι τύγχανε ιδιαίτερης μέριμνας εκ μέρους των ανωτέρων του. Δε διαπιστώθηκε καμία διαμαρτυρία, παρατήρηση από κανέναν σε οποιαδήποτε βαθμίδα εξουσίας, όταν ο διαχειριστής ενταλματοποιούσε κρατήσεις με συνημμένα δικαιολογητικά σε φωτοτυπία με χειρόγραφες σημειώσεις, προσθαφαιρέσεις ποσών, σβησίματα κ.λπ.», σημειώνεται στην έκθεση.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗΣ - Aggelioforos 2.7.2010


Από τον ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡ με ημερομηνία: 22/7/2009 - Σελίδα: 10

Τίτλος: Κατάθεση «φωτιά» για την υπεξαίρεση.

«Φωτιές» βάζει στο δήμο Θεσσαλονίκης η συμπληρωματική κατάθεση που έδωσε στην οικονομική επιθεωρήτρια ο πρώην υπάλληλος, ο οποίος φέρεται ως πρωταγωνιστής της υπεξαίρεσης - «μαμούθ» .

Με την προφανή επιφύλαξη της μη υιοθέτησης όσων λέει, αφού ο κατηγορούμενος έχει το δικαίωμα να ισχυριστεί ό,τι θέλει προκειμένου να υπερασπιστεί τον εαυτό του και της υπενθύμισης ότι ο ίδιος ο δήμος έστειλε την υπόθεση στη Δικαιοσύνη,

ο «Α» παρουσιάζει {κι εμείς αντιγράφουμε} τα βασικά σημεία της κατάθεσης λόγω του εύλογου κοινωνικού ενδιαφέροντος.
Ο 45χρονος, επί 18 χρόνια υπάλληλος της Ταμειακής Υπηρεσίας,
εμπλέκει αντιδημάρχους
και
διευθυντές αρμόδιων υπηρεσιών,
ονομάζει ως αποδέκτη μεγάλων χρηματικών ποσών στενό συνεργάτη του δημάρχου Θεσσαλονίκης
και
χαρακτηρίζει ως «γνώστη της όλης κατάστασης» το δήμαρχο.

Ο πρώην υπάλληλος, ο οποίος από τη πρώτη στιγμή δηλώνει «έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν», τονίζοντας όμως ότι δεν ήταν μόνος του σ' αυτήν την υπόθεση, κατονομάζει όσους ο ίδιος θεωρεί συνυπεύθυνους. Σε βάρος του πρώην υπαλλήλου έχει ήδη ασκηθεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για υπεξαίρεση και πλαστογραφία και παράλληλα του απαγορεύτηκε με διάταξη του εισαγγελέα η έξοδός του από τη χώρα.

«Η μεθοδολογία»
«Μου ζητήθηκε η εξεύρεση μεθοδολογίας προκειμένου να υπάρχει νομιμοφανής τακτοποίηση των κρατήσεων που αφορούσαν προμηθευτές υπαλλήλους (εργοδοτικές εισφορές), εισφορές ασφαλισμένων κ.λπ. Η συγκεκριμένη υπόδειξη έγινε προκειμένου να καλυφθούν προϋπάρχουσες εκταμιεύσεις που διετίθεντο για άλλους σκοπούς», αναφέρει ο 45χρονος, απαντώντας στο πώς ξεκίνησε να δημιουργείται το έλλειμμα στα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης. Στην εξασέλιδη κατάθεση που έδωσε ο πρώην υπάλληλος στις 24 Ιουνίου, λίγες ημέρες πριν η οικονομική επιθεωρήτρια παραδώσει την έκθεση προσωρινών διαπιστώσεων στην Εισαγγελία, κάνει λόγο για πρόχειρα ημερολόγια και παράδοση χρηματικών ποσών σε συνεργάτη του δημάρχου. «Τα χρήματα δεν τα χρησιμοποιούσα για το λόγο που ανέγραφε ο διευθυντής στο πρόχειρο ημερολόγιό του (π.χ. απόδοση κρατήσεων), αλλά τα παρέδιδα στον (...) για άλλους σκοπούς. Οι ενέργειες αυτές και η μεθόδευση που χρησιμοποιούνταν ήταν σε απόλυτη γνώση των διευθυντών των αρμόδιων αντιδημάρχων», τονίζεται στην κατάθεση.

«Πλασματικές οφειλές»
Ο πρώην υπάλληλος ισχυρίζεται ότι οι προϊστάμενοί του είχαν εκτυπώσει ακόμη και ειδικό έντυπο για εικονικές οικονομικές οφειλές του δήμου Θεσσαλονίκης. «Είχαν εκτυπώσει ειδικό έντυπο για τους διευθυντές στο οποίο βεβαίωναν ότι δήθεν ο δήμος οφείλει, ενώ οι οφειλές ήταν πλασματικές, αφού είχαν ήδη εξοφληθεί και ο σκοπός της δημιουργίας τους ήταν να εμφανιστούν εικονικές υποχρεώσεις προκειμένου να υπερβεί το όριο που απαιτούσε ο νόμος για τη δανειοδότηση. Οσα δάνεια ελήφθησαν έγιναν μ' αυτόν τον τρόπο, με πλαστά δικαιολογητικά», επισημαίνει ο 45χρονος.

«Παραποιήσεις»
Καταθέτοντας ως ύποπτος τέλεσης αξιόποινων πράξεων, ο πρώην υπάλληλος επιχείρησε να εξηγήσει και το λόγο για τον οποίο δεν αποκαλύπτονταν όλα αυτά τα χρόνια το έλλειμμα που δημιουργήθηκε. «Οι συγκεκριμένοι διευθυντές αφού λάμβαναν γνώση των πραγματικών καταστάσεων, έσβηναν ή διόρθωναν ανάλογα και έδιναν εντολή περικοπής ή μη των αντίστοιχων κονδυλίων. Μάλιστα σε πολλές απ' αυτές μπορείτε να παρατηρήσετε αυτούσιες διαγραφές ή παραποιήσεις των παραπάνω στοιχείων. Αυτός ήταν ο λόγος που σε κανένα οικονομικό έτος, για 18 χρόνια που ήμουν εγώ σ' αυτήν τη θέση, δεν είχε γίνει τυπική συμφωνία κλεισίματος διαχειριστικού», υπογραμμίζεται στην κατάθεση.

Εναντίον του δημάρχου
Ο 45χρονος εξαπολύει βολές ακόμη και εναντίον του δημάρχου, χαρακτηρίζοντάς τον ως «γνώστη της όλης κατάστασης», ενώ χαρακτηρίζει τον εκπρόσωπο της εταιρίας που αναλάμβανε την επίβλεψη του οικονομικού ισολογισμού ως «άνθρωπο της διοίκησης». «Γνώστης της όλης κατάστασης ήταν ο ίδιος ο δήμαρχος και η εταιρία που στο τέλος του έτους έκανε τον έλεγχο του κλεισίματος», ισχυρίζεται.
«Οφέλη οι αντιδήμαρχοι»
Περιγράφοντας τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκαν οι οικονομικές οφειλές, ο πρώην υπάλληλος ισχυρίζεται ότι απ' αυτήν τη μεθοδολογία είχαν οικονομικά οφέλη και αντιδήμαρχοι. «Σκοπός τους ήταν να αναλάβουν τα χρήματα, τα οποία εγώ παρέδιδα στον... (στενό συνεργάτη του δημάρχου) και ο οποίος μου έλεγε "τα υπόλοιπα να τα κλείσεις εσύ όπως ξέρεις". Οι οικονομικοί διευθυντές όπως και οι αντιδήμαρχοι είχαν αντίστοιχα οικονομικά οφέλη από τις αντίστοιχες εξοφλήσεις των λογαριασμών των προμηθευτών. Συγκεκριμένα σε κάθε πληρωμή με τον τρόπο της ''δεύτερης πληρωμής'' έπαιρναν ποσοστά και υπέγραφαν τις εικονικές αποδείξεις οφειλής και έτσι ο δήμος εμφάνιζε εικονικές οφειλές», υποστηρίζει στην κατάθεσή του.Ο πρώην υπάλληλος στην κατάθεσή του δεν αρνείται ότι πλαστογραφούσε έγγραφα, λέγοντας όμως ότι οι ενέργειές του ήταν σε γνώση όλης της διοίκησης του δήμου. «Τα πλαστά τα κατασκεύαζα μόνος μου με σκανάρισμα του σχετικού εντύπου. Αυτές οι διαδικασίες ήταν σε γνώση όλων γιατί μ' αυτόν τον τρόπο ήταν δυνατή η καθημερινή εκταμίευση ποσών», καταθέτει ο 45χρονος.Ο πρώην υπάλληλος του δήμου Θεσσαλονίκης εμπλέκει συνεργάτες του δημάρχου

Αιχμή Διπλή ευθύνη
Αν ο κατηγορούμενος έχει δίκιο σε όλα ή σε ένα τμήμα όσων λέει, υπάρχει μεγάλη ευθύνη όσων έστησαν «φαγοπότι» στις «πλάτες» του δήμου. Και η Δικαιοσύνη οφείλει να τους κατονομάσει για να μη σπιλώνονται όλοι, στελέχη και πολιτικοί προϊστάμενοι. Αν αποδειχθεί ότι ο κατηγορούμενος ψεύδεται και ότι μόνος του οργάνωσε αυτήν την κομπίνα, τότε οι ευθύνες των διοικητικών και πολιτικών προϊσταμένων του παραμένουν εξίσου μεγάλες, αφού δεν πήραν χαμπάρι τι γίνεται... «Α»

ΩΣΤΟΣΟ

ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ... ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ...

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ κ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΕΖΑΣ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ TOΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ.Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑ ΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ Της Θ ΔΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΣΤΕΡΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΩ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΦΟΡΟΥ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΩ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ) ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.
- όπως τουλάχιστον αναφέρουν σε επίκαιρη ερώτησή τους επτά (7) βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης...
Το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως ακολούθως :

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η Για τον κ. Πρωθυπουργό
ΘΕΜΑ: Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΕΖΑΣ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ TOΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ.Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑ ΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ Της Θ ΔΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΣΤΕΡΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΩ ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΦΟΡΟΥ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΩ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ) ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.


Στην πρωτοφανή υπόθεση κατ εξακολούθηση υπεξαίρεσης ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στο Δήμο Θεσσαλονίκης, εκτός των άλλων, προέκυψαν, κατόπιν ελέγχων της Θ ΔΥΟ Θεσσαλονίκης, απώλειες πολλών εκατομμυρίων ευρώ και εκατοντάδες πλαστογραφήσεις διπλοτύπων είσπραξης.
Πρόκειται για μνημειώδη κατά συρροή συντελεσθέντα κακουργήματα, για τα οποία επιβλήθηκε στον Δήμο, ως κατ αρχήν καταλογισμός, η στέρηση της φορολογικής ενημερότητας .
Με την υπ.αριθμ. πρωτ. 1070484/12294/ΔΕ της 16ης Ιουλίου 2009 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών που υπογράφεται από τον Υφυπουργό κ.Αντώνιο Μπέζα αποφασίστηκαν επί λέξει τα εξής:
«Αίρουμε μέχρι 16-7-2010 τα περιοριστικά μέτρα του άρθρου 14 του Ν.2523/97, όπως ισχύει, που λήφθηκαν με την αριθμ. Πρωτ. 9239/02.07.2009 ενέργεια της Δ.Ο.Υ. Θ Θεσσαλονίκης σε βάρος του Ο.Τ.Α. «ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ», προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στο συγκεκριμένο Δήμο να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία του, να επιτελεί την αποστολή του έναντι των δημοτών του και να εκπληρώνει τις εν γένει υποχρεώσεις του.
Από την επομένη της ταχθείσας ημερομηνίας 16-7-2010 αναβιώνουν τα μέτρα του άρθρου 14 του Ν. 2523/97 που λήφθηκαν με την από 9239/02.07.2009 ενέργεια της ΔΥΟ Θ Θεσσαλονίκης σε βάρος του εν λόγω Δήμου,εκτός αν σας γνωστοποιηθεί διαφορετικά με νεώτερο έγγραφο».
Από το κείμενο της Υπουργικής Απόφασης προκύπτει ότι τα περιοριστικά μέτρα επιβλήθηκαν με την αρ.πρωτ. 9239/2-7-2009 ενέργεια της Θ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Ν.2523/97, όπως αυτές ισχύουν.
Επειδή το άρθρο 14 του Ν.2523/97 στις παραγράφους του 5 και 6 προβλέπει ρητά σε ποιες περιπτώσεις α) αίρεται περιοριστικά και μόνο η δέσμευση του 2ου εδαφίου και β) αίρονται υποχρεωτικά τα μέτρα στο σύνολό τους.
Επειδή είναι σαφές ότι για την άρση των μέτρων χρειάζεται διοικητική επίλυση ή δικαστικός συμβιβασμός ή κατ άλλο τρόπο διοικητική περαίωση της φορολογικής διαφοράς ή καταβολής ποσού πάνω από 70% του συνόλου των οφειλομένων οικείων ποσών φόρων, τελών και εισφορών μετά των νομίμων προσαυξήσεων ή προστίμων.
Επειδή ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Αντώνης Μπέζας με την προαναφερόμενη 1070484/122?94/ΔΕ-Γ/16-7-2009 Υπουργική Απόφαση έχει προβεί στην άρση των περιοριστικών μέτρων του άρθρου 14 του Ν.2523/97 που έχει ληφθεί με την αρ. πρωτ. 9239/2-7-2009 ενέργεια της Θ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης ΧΩΡΙΣ να συντρέχει οποιαδήποτε από τις προϋποθέσεις του Νόμου, όπως αυτές ρητά απαριθμούνται στις παραγράφους 5 και 6 του άρθρου 14 του Ν.2523/97.
Επειδή συνεπώς ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών έχει προβεί στην άρση των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν από τη Θ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης σε βάρος του Δήμου Θεσσαλονίκης παράνομα.
Επειδή από την από 26/6/2009 Ειδική Έκθεση Ελέγχου της Θ ΔΟΥ προκύπτει ότι δεν πρόκειται περί φορολογικών παραβάσεων απλώς, αλλά από σειρά ποινικών παραβάσεων που σχετίζονται με πλαστογραφίες στοιχείων και το ποσό που παρακρατήθηκε, η μεθόδευση και οι πρακτικές που ακολουθήθηκαν είναι κακουργηματικές πράξεις, όπως επανειλημμένα έχει δημοσιευτεί στις τοπικές αλλά και στις πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδες και απασχολεί επί διετία τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
Ποιοι λόγοι αλληλεξάρτησης μεταξύ της ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης σας οδηγούν σε αυτήν την προκλητική, παράνομη και ανεύθυνη ανοχή σε κακουργηματικές πράξεις κλοπής δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ και κατ εξακολούθηση πλαστογραφήσεων, οι οποίες ναι μεν διερευνώνται από τη Δικαιοσύνη ως προς τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς, πλην όμως είναι δεδομένη η τεράστια, τουλάχιστον, πολιτική ευθύνη του εκλεκτού σας δημάρχου Βασίλη Παπαγεωργόπουλου.
Θεωρείτε ότι η υπηρέτηση των αναγκών πολιτικής επιβίωσης της διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης υπερτερεί των υποχρεώσεών σας να τηρείτε τους Νόμους διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών και του δημοσίου συμφέροντος.
Γιατί ο αρμόδιος Υφυπουργός κ.Αντώνης Μπέζας δεν συνδύασε την Απόφασή του με την επιβολή των νομίμων προϋποθέσεων, όπως μερική καταβολή ποσού άνω του 70% των υπεξαιρεθέντων και οφειλομένων φόρων, τελών και εισφορών και με καταλογισμό στους υπευθύνους.
Οι βουλευτές
Καρχιμάκης Μιχάλης
Μπόλαρης Μάρκος
Νιώτης Γρηγόρης
Μακρυπίδης Ανδρέας
Αράπογλου Χρύσα
Δριβελέγκας Γιάννης
Αηδόνης Χρήστος

ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΝΤΩΣ, κυρίες και κύριοι συμπολίτες, ή και γι' αυτό δε βαριέσαι ;;;;