«ο σιωπών δοκεί συναινείν», qui tacet consentire videtur (όπoιoς σιωπά φαίνεται ότι συναινεί)

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Ιωάννης ΒΡΥΖΑΣ
δικηγόρος - Δρ Νομικής - ΔΜΣ Ποινικού Δικαίου
Βασ. Ηρακλείου 37-39
τηλ. 2310-238435 κιν. 6977-813733
Ε-mail : vryzas-1@otenet.gr
546 24 Θεσσαλονίκη

Παρασκευή, 8 Μαΐου 2015

Στη Βέροια ο Ζ. Βρύζας

Στη Βέροια ο Ζ. Βρύζας [ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΞΑΔΕΡΦΕ]

_____ Η συμφωνία της Βέροιας με τον πρώην τεχνικό διευθυντή του ΠΑΟΚ, Ζήση Βρύζα, επικυρώθηκε σήμερα με την ανακοίνωση της «βασίλισσας» του βορρά. «Η Π.Α.Ε. Βέροια ανακοινώνει ότι επήλθε σε συμφωνία με τον κ.Ζήση Βρύζα ο οποίος από σήμερα εκτελεί χρέη Γενικού και Τεχνικού Διευθυντή της ομάδας».
Ταυτόχρονα, 
 ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Ιωάννης ΒΡΥΖΑΣ
δικηγόρος - Δρ Νομικής - ΔΜΣ Ποινικού Δικαίου
Βασ. Ηρακλείου 37-39
τηλ. 2310-238435 κιν. 6977-813733
Ε-mail : vryzas-1@otenet.gr
546 24 Θεσσαλονίκη
παραιτήθηκε από το πόστο του γενικού αρχηγού της ΠΑΕ Βέροια ο Γιώργος Λαναρής, καθώς του επιβλήθηκε ο περιοριστικός όρος απαγόρευσης ενασχόλησής του με το ποδόσφαιρο, από τον ειδικό ανακριτή διαφθοράς. Γιώργο Ανδρεάδη, λόγω της εμπλοκής του στην υπόθεση της φερόμενης ως «εγκληματικής οργάνωσης» στο ποδόσφαιρο.
«Θέτω την παραίτησή μου στη διάθεση της διοίκησης της ΠΑΕ, ώστε η δικαστική μου περιπέτεια να μην σταθεί εμπόδιο στην αγαπημένη μου ομάδα. Ο περιοριστικός όρος που μου επεβλήθη με πληγώνει αφάνταστα, καθώς αφιέρωσα ολόκληρη τη ζωή μου στα γήπεδα. Όλοι ξέρουν ποιος είναι ο Γιώργος Λαναρής. Είμαι βέβαιος ότι στην τελική εκδίκαση της υπόθεσης θα λάμψει η αλήθεια» ανέφερε ο Γιώργος Λαναρής στη γραπτή του δήλωση. Η παραίτησή του έγινε δεκτή από την ΠΑΕ Βέροια.

[ Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015 15:56 Συντάκτης: Παναγιώτης Γκαμπράνης]